info@snsp.ro Vă vom răspunde în 24 de ore

Informații pentru consumatori

Informații furnizate consumatorilor înainte de încheierea contractului:

  • Compania care operează magazinul online Sanasport; este AVORI Ltd, Údolní 27, Brno 602 00, ID nr. 29184673, înregistrată la Tribunalul Regional din Brno sub numărul de dosar C 63946.
  • Alte detalii de contact sunt info@snsp.ro
  • Bunurile oferite sunt toate bunurile prezentate pe site-ul www.snsp.ro, descrierea bunurilor specifice este atașată direct la bunuri.
  • Prețul bunurilor este întotdeauna indicat pentru fiecare bun, inclusiv TVA.

Modalități de plată

Plată la livrare, plată în avans prin transfer bancar în contul de mai jos, card de credit online, GoPay. Costul metodei de plată este inclus în costul de expediere, cu excepția transportului contra ramburs.

Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD)
IBAN: 
RO56RNCB0072174227510001
SWIFT: RNCBROBU

Metode de livrare

Serviciu de curierat (GLS), Cargus, FAN Courier, GLS. Odată expediat din depozit, compania de transport va fi contactată în termen de 48 de ore cu prima încercare de livrare.

Data de livrare

Data de livrare va fi afișată pentru fiecare articol în parte (după introducerea mărimii, în cazul în care sunt disponibile mărimi) înainte de adăugarea acestuia în coș și va fi indicată și în confirmarea comenzii care este trimisă prin e-mail. Informațiile referitoare la termenul de livrare a produselor sunt valabile numai dacă comanda este însoțită de o plată imediată (de exemplu, card de credit online, GoPay) sau dacă se plătește la livrare. În cazul unei plăți care nu are loc imediat cu comanda (de exemplu, plata în avans prin transfer bancar), termenul de livrare se prelungește cu perioada în care vânzătorul așteaptă plata bunurilor. În cazul în care sunt comandate mai multe articole și timpul de livrare variază, atunci timpul final de livrare al articolului comandat va fi determinat de articolul cu cel mai lung timp de livrare.

Cost-of-delivery

  • Costul de expediere GLS este de 30 Lei
  • Costul de expediere Cargus este de 19 Lei
  • Prețul de expediere FAN Courier este de 22 Lei
  • 0 Lei - costuri de transport pentru comenzi de peste 399 Lei (Packeta Coletărie)

Date despre drepturile care decurg din executarea defectuoasă, precum și despre drepturile în cadrul garanției și alte condiții de exercitare a acestor drepturi

Cumpărătorul va trimite bunurile care urmează să fie revendicate la următoarea adresă:

Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă

  1. Cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorul despre apariția unui defect imediat după ce a luat cunoștință de acesta sau ar fi putut lua cunoștință de el. Cumpărătorul nu are niciun drept asupra prestației defectuoase dacă este vorba de un defect pe care ar fi trebuit să îl cunoască prin exercitarea unei atenții obișnuite la încheierea contractului.
  2. Bunurile sunt garantate timp de 2 ani. Defectele cauzate de uzura normală sau de utilizarea necorespunzătoare nu pot fi revendicate. În cazul unei reclamații, vânzătorul emite o confirmare scrisă (protocolul de reclamație) în care se menționează data primirii reclamației, conținutul și modalitatea de soluționare solicitată (creanța solicitată).
  3. În cazul în care defectul este remediabil, cumpărătorul poate solicita fie o reparație, fie completarea a ceea ce lipsește, fie o reducere rezonabilă a prețului. În cazul în care defectul nu poate fi remediat și bunul nu poate fi utilizat în mod corespunzător din această cauză, cumpărătorul poate fie să se retragă din contract, fie să ceară o reducere rezonabilă a prețului.
  4. Cumpărătorul nu poate să se retragă din contract sau să ceară livrarea unui nou bun dacă nu poate returna bunul în starea în care l-a primit. Acest lucru nu se aplică în cazul în care starea s-a schimbat ca urmare a unei inspecții în scopul descoperirii unui defect al bunului, dacă cumpărătorul a utilizat bunul înainte de descoperirea defectului, dacă cumpărătorul nu a cauzat imposibilitatea de a returna bunul în starea sa nealterată printr-o acțiune sau omisiune, dacă cumpărătorul a vândut bunul înainte de descoperirea defectului, dacă cumpărătorul l-a consumat sau dacă cumpărătorul a modificat bunul în cursul utilizării normale; în cazul în care acest lucru s-a întâmplat doar parțial, cumpărătorul trebuie să restituie vânzătorului ceea ce mai poate restitui și trebuie să despăgubească vânzătorul în măsura în care acesta a beneficiat de utilizarea lucrului.
  5. Garanția începe la data primirii produsului de către cumpărător. Vânzătorul este răspunzător pentru orice defecte ale produsului care sunt prezente în momentul în care cumpărătorul ia în primire produsul sau care apar în timpul perioadei de garanție. Aceasta nu se aplică defectelor cauzate de o manipulare neglijentă sau necorespunzătoare sau de deteriorări mecanice. O modificare a caracteristicilor bunurilor care a avut loc în timpul perioadei de garanție ca urmare a uzurii sau a unei utilizări sau intervenții necorespunzătoare nu poate fi considerată un defect. Este întotdeauna necesar să se utilizeze bunurile achiziționate în scopurile pentru care sunt destinate de către producător.
  6. În cazul unei reclamații legitime, costurile de transport al produsului la vânzător sunt suportate de către cumpărător, înapoi la cumpărător sunt suportate de către vânzător, cu excepția cazului în care cumpărătorul revendică dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod rezonabil pentru această revendicare în termen de o lună de la expirarea termenului în care ar trebui reproșat defectul.
  7. Vânzătorul trebuie să soluționeze reclamația cu promptitudine, în termen de maximum 30 de zile. Vânzătorul va informa cumpărătorul cu privire la evoluția reclamației prin e-mail sau telefonic.
  8. Mărfurile sunt trimise de către cumpărător numai la adresa indicată, în caz contrar nu vor fi acceptate. Vânzătorul nu acceptă bunuri trimise la livrare. Vânzătorul va trimite suma respectivă în contul comunicat de către Cumpărător, iar dacă nu a fost comunicat, atunci în contul din care a fost trimisă.
  9. Dacă bunurile sunt returnate sau schimbate și astfel valoarea nominală a comenzii se modifică, Vânzătorul va solicita rambursarea cadoului, la care Cumpărătorul nu are dreptul din valoarea prețului final. În cazul în care un cadou nou și intact nu este returnat, valoarea cadoului va fi dedusă din prețul produselor returnate, iar diferența va fi rambursată cumpărătorului. Cadoul este, de asemenea, transport gratuit (poștă), iar această valoare este, de asemenea, dedusă (plătită).
  10. Încălcarea substanțială a contractului (vânzarea unui articol cu un defect atât de grav încât vânzătorul știa deja, sau trebuia să știe, la încheierea contractului de vânzare-cumpărare, că cumpărătorul nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut un astfel de defect)

.

În cazul unei încălcări materiale a contractului, cumpărătorul are următoarele pretenții

  • eliminarea defectului prin livrarea unui nou articol (nu se aplică o nouă perioadă de garanție, dacă se livrează un nou articol, cumpărătorul va returna vânzătorului articolul livrat inițial pe cheltuiala vânzătorului)
  • eliminarea defectului prin repararea articolului
  • reducerea rezonabilă a prețului de achiziție
  • retragerea cumpărătorului din contract

Dacă cumpărătorul nu notifică vânzătorului alegerea sa privind dreptul de a beneficia de viciul lucrului vândut cel târziu fără întârzieri nejustificate de la notificarea viciului către vânzător, cumpărătorul are drepturi ca și cum ar fi existat o încălcare nesemnificativă a contractului. Cumpărătorul nu are dreptul de a modifica alegerea unui drept specific făcută fără consimțământul vânzătorului, ceea ce nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a solicitat repararea unui articol care nu poate fi reparat. De asemenea, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract dacă articolul nu poate fi utilizat din cauza reapariției defectului (a treia oară același defect) sau din cauza unui număr mai mare de defecte (4 sau mai multe).

Incălcarea substanțială a contractului (care nu corespunde unei încălcări materiale a contractului)

În cazul unei încălcări nesubstanțiale, cumpărătorul are următoarele drepturi:

  • eliminarea defectului prin reparație
  • reducerea rezonabilă a prețului de achiziție

.În cazul în care vânzătorul nu remediază defectul în timp util (perioadă rezonabilă, nu mai mare de 30 de zile) sau refuză să remedieze defectul, cumpărătorul poate solicita o reducere a prețului sau poate rezilia contractul, chiar și în cazul unei încălcări nesemnificative a contractului, în cazul în care cumpărătorul a ales deja să remedieze defectul prin reparație.

Depozitul nu este încasat, plata se va face conform metodei de plată aleasă.

În cazul retragerii din contract, consumatorul va suporta costurile asociate returnării bunurilor către Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă. În cazul în care nu este posibilă returnarea bunurilor pe ruta poștală obișnuită, costul taxei companiei de transport este o sumă maximă estimată de 400 CZK.

.

Rezilierea contractului de către consumator

Rezilierea contractului nu este taxată în niciun fel. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a oferi niciun motiv, în termen de 30 de zile de la data la care consumatorul sau o parte terță desemnată de consumator (alta decât transportatorul) preia bunurile. În cazul unui contract care se referă la diferite bunuri comandate de consumator în cadrul unei singure comenzi și livrate separat, termenul se calculează începând cu ziua următoare celei în care consumatorul sau o parte terță desemnată de acesta (alta decât transportatorul) preia ultima livrare a bunurilor. În cazul unui contract referitor la livrarea de bunuri constând în mai multe articole sau părți, termenul începe să curgă din ziua următoare celei în care consumatorul sau o parte terță desemnată de acesta (alta decât transportatorul) preia ultimul articol sau ultima parte a bunurilor.

În scopul exercitării dreptului de retragere, consumatorul trebuie să informeze AVORI s.r.o. cu privire la decizia sa de a se retrage din contract, cu sediul social la Údolní 27, Brno 602 00, sub forma unei declarații neechivoce, prin trimiterea unei scrisori prin intermediul furnizorului de servicii poștale la adresa de contact Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă. Este posibil să se utilizeze formularul-tip atașat pentru a se retrage din contract, dar acest lucru nu este obligatoriu.

Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să se trimită o notificare de exercitare a dreptului de retragere din contract înainte de expirarea perioadei relevante. În cazul în care consumatorul se retrage din contract, AVORI s.r.o. va rambursa consumatorului fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul a fost informat cu privire la decizia de retragere din contract, toate plățile primite, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare suportate ca urmare a alegerii de către consumator a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de AVORI s.r.o.

Pentru a rambursa plățile, AVORI s.r.o. va utiliza același mijloc de plată care a fost folosit pentru a efectua tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul specifică în mod expres altceva. În orice caz, consumatorul nu va suporta costuri suplimentare. AVORI s.r.o. va aștepta să ramburseze plata până când va primi bunurile returnate sau până când consumatorul va dovedi că a trimis bunurile. Bunurile (inclusiv orice cadou primit de consumator odată cu comanda) vor fi returnate de către consumator la Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă, fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data notificării retragerii de către consumator.

Se consideră că termenul este respectat dacă consumatorul trimite bunurile înapoi înainte de expirarea celor 30 de zile sau le predă personal în acest termen. Consumatorul suportă costurile directe asociate cu returnarea bunurilor. În cazul în care nu este posibilă returnarea bunurilor pe ruta poștală obișnuită, costul taxei companiei de transport va fi de maximum 85 leu. Consumatorul este răspunzător numai pentru orice depreciere a valorii bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor (inclusiv a cadoului) într-un mod diferit de cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor, inclusiv cu funcționalitatea acestora. Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care bunurile se află într-un ambalaj sigilat pe care consumatorul l-a scos din ambalaj și care nu poate fi returnat din motive de igienă.

În cazul în care bunurile nu sunt livrate în ambalajul lor original sau dacă ambalajul este deteriorat, costul unui nou ambalaj poate fi taxat cu până la 45 leu ca uzură a bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor într-un mod diferit de cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor. În cazul în care bunurile nu sunt livrate curate, costul de curățare a bunurilor poate fi taxat cu până la 105 leu ca fiind uzură a bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor. În special, modalitatea necesară pentru a se familiariza cu bunurile nu include, de exemplu, etichetarea cutiilor cu text, lipirea de autocolante pe cutii, perforarea cutiilor, ruperea ambalajului în loc să îl deschidă în locul destinat deschiderii, tăierea etichetelor și etichetelor, purtarea pantofilor într-un mod standard (în loc să îi probeze), purtarea hainelor într-un mod standard (în loc să le probeze), murdărirea pantofilor sau a hainelor, etc.

Câteva etape tehnice care duc la încheierea unui contract

  1. Citirea informațiilor furnizate consumatorilor înainte de încheierea contractului și a termenilor și condițiilor
  2. Vizualizarea bunurilor prezentate prin deplasarea pe site
  3. Agregarea produselor selectate în coș
  4. Vizualizarea coșului cu produsele selectate, aici va fi indicat prețul unitar, precum și indicația și prețul total pentru produsele fără transport
  5. Continuarea la pasul următor și introducerea informațiilor de facturare (dacă este cazul).
  6. Continuați la pasul următor și introduceți alegerea metodei de transport și de plată a mărfii
  7. Dacă toate datele sunt corecte, se va face acceptarea termenilor și condițiilor și a contractului, confirmând citirea informațiilor puse la dispoziția consumatorilor înainte de încheierea contractului prin apăsarea butonului Confirmă comanda. După apăsarea acestui buton, datele nu mai pot fi modificate.
  8. După finalizarea comenzii, confirmarea comenzii cu detaliile de plată, detaliile de livrare, rezumatul comenzii, contractul de achiziție și termenii și condițiile magazinului electronic Sanasport vor fi livrate imediat la adresa de e-mail specificată.
Super
Preț
Oferta specială va dispărea în
0:10:16:05
Kilpi Moate
-72 % Tricou de ciclism Kilpi Moate
139 Lei 491 Lei
doar 7 bucăți la acest preț