info@snsp.ro Vă vom răspunde în 24 de ore

Întrebări frecvente

Pregătiți, noi răspundem.

Când va ajunge marfa?

Puteți găsi aceste informații direct în detaliile produsului respectiv și în coșul de cumpărături. După ce ați plasat comanda, vă vom trimite, de asemenea, informații privind data într-un e-mail de confirmare. Dacă avem bunurile în stoc, timpul de livrare este de obicei de 1 până la 4 zile lucrătoare, dacă bunurile sunt în stoc la furnizor, atunci între 3-15 zile lucrătoare - puteți găsi întotdeauna aceste informații în detaliile produsului. Dacă comandați mai multe articole cu termene de livrare diferite, atunci termenul final de livrare este determinat de articolul cu data de livrare cea mai târzie.

Pot adăuga un articol la o comandă creată?

Cert este că puteți, dacă nu ați plătit încă comanda (online cu cardul). Doar trimiteți-ne un e-mail la info@snsp.ro și spuneți-ne numărul de comandă, codul produsului și dimensiunea produsului pe care doriți să îl adăugați la comanda dvs. Veți găsi numărul comenzii în e-mailul de confirmare și codul produsului pe pagina de detalii a produsului, în dreapta, sub butonul verde "Add to Cart".

De ce nu s-a efectuat plata online?

Cele mai frecvente motive sunt: numărul de card copiat incorect, soldul scăzut al contului, defecțiuni ale sistemului online al băncii (unde aveți cardul) sau nu aveți voie să plătiți online cu cardul dumneavoastră. Puteți plăti comanda dumneavoastră prin transfer în contul Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD), IBAN: RO56RNCB0072174227510001, SWIFT: RNCBROBU. Pentru a schimba forma de plată, vă rugăm să ne contactați prin e-mail info@snsp.ro

Care sunt opțiunile de transport?

Am trimis bunurile prin Cargus, FAN Courier și GLS.

Care sunt opțiunile de plată?

Puteți plăti prin ramburs, transfer bancar preplătit, card de credit online și transfer rapid prin intermediul gateway-ului de plată GoPay.

Cât costă transportul și plata?

Există mai multe combinații posibile, verificați aici.

Cum returnez un articol în termen de 14 zile?

La noi, aveți până la 30 de zile pentru a returna articolele nefolosite fără a da un motiv. Aflați cum să retrageți cu ușurință.

Cum returnez un produs?

Returnarea unui produs este la fel de simplă ca și returnarea acestuia, nu trebuie să vă faceți griji. Consultați procedura privind modul în care puteți face o cerere de despăgubire.

Este posibil să schimbăm bunurile?

Cum se face schimbul de bunuri? Citiți cum să returnați produsele, trimiteți produsele la adresa de retur și comandați produse noi. Vă vom rambursa banii în termen de 14 zile.

Cumpărați înapoi bunurile folosite?

Ne pare rău, dar din păcate nu. Articolele pot fi schimbate sau returnate în termen de 30 de zile, dar numai dacă nu prezintă semne de utilizare.

Super
Preț
Oferta specială va dispărea în
0:11:32:53
Kilpi Moate
-72 % Tricou de ciclism Kilpi Moate
139 Lei 491 Lei
doar 7 bucăți la acest preț