info@snsp.ro Vă vom răspunde în 24 de ore

Bazele pe scurt

Căutați ceva obișnuit și nu doriți să parcurgeți toți termenii și condițiile? Am adunat esențialul pentru dvs. aici:

  • Termenii și condițiile noastre nu au cârlige ascunse. Jucăm fair-play și avem respect pentru coechipierii noștri - dumneavoastră, clientul.
  • Intrați într-un contract de cumpărare cu noi prin confirmarea comenzii în ultimul pas al coșului de cumpărături.
  • Este omenește să faci greșeli, așa că, dacă îți dai seama după livrare că ai vrut o culoare sau o mărime diferită, poți returna și schimba articolul. Spre deosebire de alte magazine electronice, noi oferim până la 30 de zile.
  • Perioada de garanție pentru garanția pentru bunurile achiziționate este clasica de 24 de luni.

Vreți să mai știți ceva? Atunci citiți mai departe:

Termeni și condiții

AVORI s.r.o.

Brno
Údolní 27
Cod poștal 602 00, Republica Cehă

reprezentat de Michal Švirga, director general
Reg: 29184673

Societatea este înregistrată în Registrul Comerțului la Tribunalul Regional din Brno, sect. C, insert 63946
(denumit în continuare "Vânzător") pe de altă parte

și

o persoană cu vârsta de peste 16 ani care a comandat bunuri prin intermediul magazinului online Sanasport prin intermediul unui formular electronic, specificat prin datele pe care le-au introdus în formularul de comandă online (denumit în continuare "Cumpărător"), pe de altă parte, au încheiat prezentul

Convenție de cumpărare

care conține și Termenii și Condițiile

articolul 1

Alte părți ale contractului de cumpărare încheiat și ale acestor termeni și condiții:

  1. Lista de prețuri suplimentare - lista de prețuri suplimentare este parte integrantă a contractului încheiat ca document separat, în care se convin plățile pentru servicii suplimentare, taxe poștale, rambursări, reduceri etc. Lista de prețuri suplimentare poate fi găsită aici
  2. .
  3. Condiții de transport - condițiile de transport sunt parte integrantă a contractului încheiat ca document separat în care părțile convin asupra opțiunilor de transport, condițiilor de preț pentru transportul și livrarea mărfurilor etc. Toate condițiile și modalitățile de transport și de plată sunt aici.

Alți termeni utilizați

  1. Consumator - cumpărător persoană fizică care este o persoană care, în afara cadrului activității sale comerciale sau în afara cadrului exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu vânzătorul sau tratează în alt mod cu acesta
  2. parte la contract sau și parte la contract - vânzătorul sau cumpărătorul

Articolul 2

  1. Vânzătorul se obligă prin prezentul contract și în termenii și condițiile convenite prin acesta să livreze cumpărătorului lucrul care face obiectul achiziției și să permită cumpărătorului să dobândească dreptul de proprietate asupra acestuia. Cumpărătorul declară în mod expres că are peste 16 ani și că are, de asemenea, dreptul de a se angaja singur prin prezentul contract de achiziție fără a avea nevoie de un reprezentant legal sau de alt tip.
  2. Obiectul achiziției este reprezentat de bunurile comandate de către cumpărător prin intermediul site-ului www.snsp.ro. Destinația mai specifică a bunurilor vândute este în funcție de comandă și în conformitate cu e-mailul de confirmare a comenzii cumpărătorului.

articolul 3

  1. Prețul de achiziție (inclusiv TVA) corespunde prețurilor indicate la data achiziției pe site-ul www.snsp.ro și este specificat în funcție de comandă și în conformitate cu e-mailul de confirmare a comenzii cumpărătorului.

articolul 4

  1. Cumpărătorul este de acord să plătească Prețul de achiziție în conformitate cu metoda de plată selectată în momentul comenzii. Modalitatea de plată este specificată în comandă și în e-mailul de confirmare a comenzii trimis de cumpărător. Plata se efectuează la data la care suma respectivă este creditată în contul vânzătorului sau la data la care suma este predată vânzătorului sau unei persoane autorizate de acesta. În cazul în care suma nu este plătită la timp, Vânzătorul are dreptul de a solicita dobânda legală de întârziere.

articolul 5

  1. Bunurile care fac obiectul achiziției vor fi livrate în modalitatea selectată în momentul comenzii. Metoda de livrare este specificată în comandă și în e-mailul de confirmare a comenzii trimis de cumpărător. Cumpărătorul este obligat să ia în primire bunurile. În cazul în care cumpărătorul nu ia în primire bunurile și vânzătorul suportă costuri, vânzătorul are dreptul de a pretinde aceste costuri de la cumpărător. Cumpărătorul este obligat să confirme primirea bunurilor; vânzătorul nu este obligat să predea bunurile până la confirmarea recepției. Locul de executare este adresa de livrare indicată de cumpărător la plasarea comenzii.

articolul 6

  1. Vânzătorul va preda bunurile cumpărătorului împreună cu documentele necesare pentru utilizarea acestora și exercitarea drepturilor care decurg din executarea defectuoasă sau, dacă este cazul, va trimite aceste documente la adresa de e-mail furnizată de cumpărător.

articolul 7

  1. Cumpărătorul devine proprietar al bunurilor după ce intră în posesia acestora și plătește integral prețul de cumpărare. Riscul de daune trece odată cu dobândirea dreptului de proprietate.

articolul 8

  1. În cazul în care o parte încalcă în mod substanțial contractul, cealaltă parte poate denunța contractul fără întârzieri nejustificate. O încălcare substanțială este cea despre care partea care a încălcat contractul știa sau ar fi trebuit să știe la momentul încheierii contractului că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut încălcarea; în alte cazuri, încălcarea nu este considerată substanțială.
  2. O parte poate rezilia contractul fără întârzieri nejustificate după ce este clar din comportamentul celeilalte părți că a încălcat contractul într-un mod material și dacă nu reușește să dea asigurări rezonabile atunci când este chemată să facă acest lucru de către partea îndreptățită să facă acest lucru.
  3. Retragerea din contract pune capăt obligației de la bun început. Retragerea din contract nu afectează dreptul la plata unei penalități contractuale sau a unei dobânzi de întârziere, în cazul în care aceasta a fost deja acumulată, dreptul la despăgubiri pentru daune-interese care decurg din încălcarea unei obligații contractuale sau acordurile care, prin natura lor, sunt destinate să lege părțile chiar și după retragerea din contract, în special acordurile de soluționare a litigiilor. Dacă datoria a fost garantată, nici retragerea, nici garanția nu este afectată.

articolul 9

Informații generale

  1. Întreaga persoană juridică care operează magazinul online Sanasport este AVORI s.r.o., cu sediul social în Brno, Údolní 27, cod poștal 602 00, nr. de identificare 29184673, înregistrată la Tribunalul Regional din Brno sub numărul de dosar C 63946. Alte detalii de contact sunt info@snsp.ro
  2. Bunurile oferite sunt toate bunurile prezentate pe site-ul www.snsp.ro , descrierea bunurilor specifice este atașată direct la bunuri.
  3. Prețul bunurilor este întotdeauna indicat pentru fiecare articol și acesta include TVA.
  4. Nu există coduri de conduită, altele decât reglementările legale, care să fie obligatorii pentru AVORI Ltd.
  5. Diferite etape tehnice care duc la încheierea contractului:
    1. Citirea informațiilor furnizate consumatorilor înainte de încheierea contractului, a contractului de vânzare și a termenilor și condițiilor,
    2. Vizualizarea bunurilor prezentate prin deplasarea pe site
    3. .Inserarea în coș a bunurilor selectate
    4. Vizualizarea coșului cu bunurile selectate, aici se va indica prețul unitar, precum și indicația și prețul total pentru bunurile fără transport
    5. Continuarea la pasul următor și introducerea informațiilor de facturare (dacă este cazul).
    6. Continuați la pasul următor și introduceți alegerea transportului de bunuri și metoda de plată,
    7. Dacă toate datele sunt corecte, se va face acceptarea termenilor și condițiilor și a contractului, confirmând citirea informațiilor furnizate consumatorilor înainte de încheierea contractului prin apăsarea butonului Confirmă comanda. După apăsarea acestui buton, datele nu mai pot fi modificate.
    8. După finalizarea comenzii, confirmarea comenzii cu detaliile de plată, detaliile de livrare, rezumatul comenzii, contractul și termenii și condițiile magazinului electronic Sanasport vor fi livrate imediat la adresa de e-mail specificată.
  6. Rezilierea de către o parte a acestui contract, în conformitate cu articolul 1740, alineatul 3 din Codul civil, cu un amendament sau o variație, nu constituie acceptarea ofertei de a încheia acest contract, chiar dacă nu modifică substanțial termenii ofertei.

articolul 10

Informații generale privind expedierea și plata

  1. La primirea coletului, cumpărătorul are dreptul de a inspecta coletul pentru a vedea dacă acesta prezintă daune mecanice. În caz de deteriorare, cumpărătorul are dreptul de a nu accepta pachetul.
  2. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă bunurile (în cazul în care pachetul nu este deteriorat din punct de vedere mecanic) și AVORI s.r.o. suportă costuri din acest motiv, AVORI s.r.o. are dreptul de a pretinde aceste costuri de la cumpărător. Costurile de transport către cumpărător și de returnare după neacceptare înapoi la AVORI s.r.o. sunt în valoare maximă estimată de 80 lei. Cumpărătorul este obligat să confirme primirea bunurilor, până la confirmarea primirii vânzătorul nu este obligat să predea bunurile.
  3. În cazul neacceptării expedierii și al interesului consumatorului pentru re-expediere, în cazul re-expedierii se vor percepe noile costuri de transport asociate.
  4. Depozitul nu este colectat, plata se va face în conformitate cu metoda de plată aleasă.
  5. Cumpărătorul este de acord în mod expres că vânzătorul are dreptul de a-i emite o chitanță nu numai pe hârtie, ci și în format electronic. În cazul în care chitanța este emisă în format electronic, cumpărătorul este de acord ca aceasta să fie trimisă la adresa de e-mail furnizată vânzătorului. Vânzătorul are dreptul de a emite o chitanță electronică pentru orice metodă de plată și livrare / acceptare a bunurilor.

articolul 11

Expediție în România, metode de plată, metode de livrare, bonusuri, date de livrare, prețuri pentru livrare, prețuri pentru metodele de plată

  1. Bonusuri la cumpărarea pe e-shop Sanasport
    • peste 399 lei - transport gratuit (Packeta Coletărie)
    • peste 1200 lei - transport gratuit + cadou (selecție în coșul e-shop)
  2. Plăți: Plata în numerar la livrare, plata în avans prin transfer bancar în contul de mai jos, card de credit online, GoPay. Costul metodei de plată este inclus în prețul de expediere, cu excepția transportului contra ramburs.

    Conexiune bancară
    Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD)
    IBAN: RO56RNCB0072174227510001
    SWIFT: RNCBROBU

  3. Modalități de livrare. Odată expediat din depozit, compania de transport va fi contactată în termen de 48 de ore cu prima încercare de livrare.
  4. Costuri de livrare:
    • Preț pentru transport GLS și plată fără COD........ 30 lei
    • Preț pentru expediere GLS și plată cu ramburs........ 40 lei
    • Preț pentru expediere FAN Courier și plată fără COD....... 22 lei
    • Preț pentru expediere FAN Courier și plata ramburs........ 32 lei
    • Preț pentru expediere FAN Courier (punctul de distribuire) și plată fără COD....... 22 lei
    • Preț pentru expediere FAN Courier (punctul de distribuire) și plată cu ramburs........ 32 lei
    • Preț pentru expediere Cargus și plată fără COD........ 19 lei
    • Preț pentru expediere Cargus și plată cu ramburs....... 29 lei
    • Preț pentru expediere Packeta Coletărie și plată fără COD........ 20 lei
    • Preț pentru expediere Packeta Coletărie și plata cu ramburs........ 30 lei
    • Pentru comenzi mai mari de 399 Lei, prețul de transport (Packeta Coletărie) este gratuit

articolul 12

Disponibilitate, date de livrare, prețuri speciale ale bunurilor, modificarea prețurilor bunurilor, retragerea vânzătorului

  1. E-shop Sanasport oferă o listă completă a bunurilor livrate în mod obișnuit. Vânzătorul nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor articolelor. Disponibilitatea afișată a produselor este orientativă, în cazul în care disponibilitatea curentă diferă de cea indicată în detaliile produsului, cumpărătorul este informat imediat. Data de livrare va fi afișată pentru fiecare articol în parte înainte de a fi pus în coș și va fi indicată, de asemenea, în confirmarea comenzii trimisă prin e-mail. Informațiile referitoare la termenul de livrare indicat pentru bunuri sunt valabile numai în cazul în care comanda este însoțită de o plată imediată (de exemplu, card de credit online, GoPay) sau în cazul plății la livrare. În cazul unei plăți care nu are loc imediat cu comanda (de exemplu, plata în avans prin transfer bancar), termenul de livrare se prelungește cu perioada în care vânzătorul așteaptă plata bunurilor. Dacă sunt comandate mai multe articole și timpul de livrare variază, atunci timpul final de livrare al articolului comandat va fi determinat de articolul cu cel mai lung timp de livrare.
  2. Prețurile afișate pe http://www.snsp.ro sunt valabile numai pentru acest eshop.
  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a corecta prețul bunurilor înainte de expediere, dacă se constată că bunurile au fost oferite la un preț incorect. În acest caz, cumpărătorul trebuie să informeze cumpărătorul cu privire la prețul corect, iar cumpărătorul trebuie să fie de acord cu ajustarea prețului. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu noul preț, atât vânzătorul, cât și cumpărătorul au dreptul de a se retrage din contract în termen de 30 de zile de la data la care bunurile au fost comandate de către cumpărător.
  4. Cumpărătorul declară că datele cu caracter personal furnizate de el (inclusiv datele de contact) sunt exacte și adevărate și se referă la persoana sa. În cazul în care este probabil ca datele cu caracter personal să nu fie adevărate (de exemplu, adrese inexistente, nume fără sens ca un grup de litere, numere de telefon și formate de e-mail inexistente) sau să nu se refere la persoana sa, vânzătorul are dreptul de a amâna comanda până când cumpărătorul a demonstrat în mod suficient că datele cu caracter personal sunt corecte. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare încheiat (anularea/anularea comenzii) în locul suspendării comenzii, despre care va informa cumpărătorul fără întârzieri nejustificate.

art. 13

Garanție și reclamații (informații privind drepturile care decurg din executarea defectuoasă, precum și drepturile în garanție și alte condiții de exercitare a acestor drepturi)

  1. Cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorul cu privire la apariția unui defect imediat după ce a luat cunoștință de acesta sau ar fi putut lua cunoștință de el. Cumpărătorul nu are niciun drept asupra prestației defectuoase dacă este vorba de un defect pe care ar fi trebuit să îl cunoască prin exercitarea unei atenții obișnuite la încheierea contractului.
  2. Bunurile sunt garantate timp de 2 ani. Defectele cauzate de uzura normală sau de utilizarea necorespunzătoare nu pot fi revendicate. În cazul unei reclamații , vânzătorul emite o confirmare scrisă (raportul de reclamație) în care se menționează data primirii reclamației, conținutul și metoda de soluționare solicitată (reclamația solicitată).
  3. În cazul în care defectul poate fi reparat, cumpărătorul poate solicita fie o reparație, fie adăugarea a ceea ce lipsește, fie o reducere rezonabilă a prețului. În cazul în care defectul nu poate fi remediat și bunul nu poate fi utilizat în mod corespunzător din această cauză, cumpărătorul poate fie să se retragă din contract, fie să ceară o reducere rezonabilă a prețului.
  4. Cumpărătorul nu poate să se retragă din contract sau să ceară livrarea unui bun nou dacă nu poate returna bunul în starea în care l-a primit. Acest lucru nu se aplică
    1. dacă modificarea stării a avut loc ca urmare a unei inspecții în scopul descoperirii unui defect al articolului,
    2. dacă cumpărătorul a folosit articolul înainte de a fi descoperit defectul,
    3. dacă cumpărătorul nu a cauzat imposibilitatea de a returna articolul în starea sa nealterată printr-o acțiune sau omisiune.
    4. dacă cumpărătorul a vândut lucrul înainte de descoperirea defectului, l-a consumat sau l-a modificat în utilizarea sa normală; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, cumpărătorul trebuie să restituie vânzătorului ceea ce mai poate restitui și trebuie să despăgubească vânzătorul în măsura în care acesta a beneficiat de utilizarea lucrului.
  5. Garanția începe în ziua în care cumpărătorul intră în posesia produsului. Vânzătorul este răspunzător pentru orice defecte ale produsului care sunt prezente în momentul în care cumpărătorul ia în primire produsul sau care apar în timpul perioadei de garanție. Aceasta nu se aplică defectelor cauzate de o manipulare neglijentă sau necorespunzătoare sau de deteriorări mecanice. O modificare a caracteristicilor bunurilor care a avut loc în timpul perioadei de garanție ca urmare a uzurii sau a unei utilizări sau intervenții necorespunzătoare nu poate fi considerată un defect. Este întotdeauna necesar să se utilizeze bunurile achiziționate în scopurile pentru care sunt destinate de către producător!
  6. În cazul unei reclamații legitime, costurile de transport al produsului la vânzător sunt suportate de cumpărător, iar cele de returnare la cumpărător sunt suportate de vânzător, cu excepția cazului în care cumpărătorul solicită dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod rezonabil pentru a solicita acest lucru în termen de o lună de la expirarea perioadei în care ar trebui să i se reproșeze defectul.
  7. Vânzătorul trebuie să soluționeze reclamația cu promptitudine, în termen de cel mult 30 de zile. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la evoluția reclamației prin e-mail sau telefonic.
  8. Cumpărătorul trimite bunurile care urmează să fie revendicate la următoarea adresă sau le predă personal:

    Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă
  9. Mărfurile sunt trimise de către cumpărător numai la adresa indicată, în caz contrar nu vor fi acceptate. Vânzătorul nu acceptă bunuri trimise la livrare. Vânzătorul va trimite suma respectivă în contul comunicat de Cumpărător, iar dacă nu a fost comunicat, atunci în contul din care a fost trimisă.
  10. Dacă bunurile sunt returnate sau schimbate și valoarea nominală a comenzii se modifică, Vânzătorul va solicita rambursarea cadoului, la care Cumpărătorul nu are dreptul din valoarea prețului final al comenzii. În cazul în care un cadou nou și intact nu este returnat, valoarea cadoului va fi dedusă din prețul bunurilor returnate, iar diferența va fi rambursată cumpărătorului. Cadoul este, de asemenea, transport gratuit (poștă) și această valoare este, de asemenea, dedusă (rambursată).
  11. Încălcarea substanțială a contractului (vânzarea unui articol cu un defect atât de grav încât vânzătorul știa sau ar fi trebuit să știe la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare că cumpărătorul nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut un astfel de defect)

    În cazul unei încălcări substanțiale a contractului, cumpărătorul are următoarele pretenții:
    • eliminarea defectului prin livrarea unui nou articol (nu se derulează o nouă perioadă de garanție, la livrarea noului articol cumpărătorul va returna vânzătorului, pe cheltuiala vânzătorului, articolul livrat inițial)
    • eliminarea defectului prin repararea articolului
    • reducerea rezonabilă a prețului de achiziție
    • retragerea cumpărătorului din contract
  12. În cazul în care cumpărătorul nu notifică vânzătorului alegerea sa în legătură cu dreptul de a se prevala de viciul lucrului vândut cel târziu fără întârzieri nejustificate după notificarea viciului către vânzător, cumpărătorul are drepturi ca și cum ar fi existat o încălcare nesemnificativă a contractului. Cumpărătorul nu are dreptul de a modifica alegerea unui drept specific făcută fără acordul vânzătorului, ceea ce nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a solicitat repararea unui articol care nu poate fi reparat. De asemenea, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract dacă articolul nu poate fi utilizat din cauza reapariției defectului (a treia oară același defect) sau din cauza unui număr mai mare de defecte (4 sau mai multe).
  13. Încălcarea substanțială a contractului (cea care nu corespunde unei încălcări materiale a contractului)
    În cazul unei încălcări nesubstanțiale, cumpărătorul are următoarele drepturi:
    • eliminarea defectului prin reparație
    • reducerea rezonabilă a prețului de achiziție
  14. În cazul în care vânzătorul nu remediază defectul în timp util (perioadă rezonabilă, nu mai mare de 30 de zile) sau refuză să remedieze defectul, cumpărătorul poate solicita o reducere a prețului sau poate rezilia contractul chiar și în cazul unei încălcări nesemnificative a contractului, în cazul în care cumpărătorul a ales deja să remedieze defectul prin reparație.

articolul 14

anularea contractului de către consumator

  1. În cazul în care retragere din contract, consumatorul va suporta costurile de returnare a bunurilor la Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă. În cazul în care nu este posibilă returnarea bunurilor pe ruta poștală obișnuită, costul taxei companiei de transport este o sumă maximă estimată de 80 lei.
  2. Nu există nicio taxă pentru retragerea din contract. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a oferi niciun motiv, în termen de 30 de zile de la data următoare celei în care consumatorul sau o parte terță desemnată de consumator (alta decât transportatorul) preia bunurile. În cazul unui contract care se referă la diferite bunuri comandate de consumator în cadrul unei singure comenzi și livrate separat, termenul se calculează începând cu ziua următoare celei în care consumatorul sau o parte terță desemnată de acesta (alta decât transportatorul) preia ultima livrare a bunurilor. În cazul unui contract referitor la livrarea de bunuri constând din mai multe articole sau părți, perioada se calculează începând cu ziua următoare celei în care consumatorul sau o parte terță desemnată de acesta (alta decât transportatorul) preia ultimul articol sau ultima parte a bunurilor.
  3. În scopul exercitării dreptului de retragere, consumatorul trebuie să informeze AVORI s.r.o. cu privire la decizia sa de a se retrage din contract, cu sediul social la Brno, Údolní 27, cod poștal 602 00, prin trimiterea unei scrisori prin intermediul operatorului de servicii poștale la adresa de contact Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă. Este posibil să se utilizeze modelul de formular de retragere anexat, dar acest lucru nu este obligatoriu.
  4. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să se trimită o notificare de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei relevante. În cazul în care consumatorul se retrage din prezentul contract, vânzătorul îi va rambursa consumatorului, fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul a fost informat cu privire la decizia de retragere, toate plățile primite, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare suportate ca urmare a alegerii de către consumator a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de AVORI Ltd.). Același mijloc de plată utilizat pentru tranzacția inițială va fi utilizat pentru rambursare, cu excepția cazului în care consumatorul declară în mod expres contrariul. În orice caz, acest lucru nu va genera costuri suplimentare pentru consumator.
  5. Rambursarea va aștepta până când AVORI s.r.o. primește bunurile returnate sau până când consumatorul dovedește că a trimis bunurile. Bunurile vor fi returnate de către consumator fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 30 de zile de la data la care consumatorul notifică că se retrage din contract, la Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă.
  6. Se consideră că termenul este respectat dacă consumatorul trimite bunurile înapoi vânzătorului înainte de expirarea termenului de 30 de zile sau le livrează personal în acest termen. Consumatorul trimite bunurile fără semne de utilizare, nedeteriorate și, de preferință, în ambalajul lor original. În cazul în care bunurile nu sunt livrate în ambalajul lor original sau dacă ambalajul este deteriorat, costul unui nou ambalaj poate fi taxat cu până la 40 lei drept uzură a bunurilor ca urmare a unei manipulări a bunurilor în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor. În cazul în care bunurile nu sunt livrate curate, costul de curățare a bunurilor poate fi contabilizat până la 100 lei drept uzură a bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor. În special, metoda necesară pentru a se familiariza cu bunurile nu include, de exemplu, etichetarea cutiilor cu text, lipirea de autocolante pe cutii, perforarea cutiilor, ruperea ambalajului în loc să îl deschidă în locul destinat deschiderii, tăierea etichetelor, purtarea pantofilor într-un mod standard (în loc să îi probeze), purtarea hainelor într-un mod standard (în loc să le probeze), murdărirea pantofilor sau a hainelor etc.
  7. Consumatorul este răspunzător numai pentru orice diminuare a valorii bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor într-un mod diferit de cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor, inclusiv cu funcționalitatea acestora. Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care bunurile se află în ambalaje închise, pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă.

articolul 15

Schimb de bunuri

  1. În cazul în care cumpărătorul dorește să schimbe bunurile, acesta trebuie să livreze bunurile vânzătorului în termen de 30 de zile de la data la care cumpărătorul a primit bunurile.
  2. Cum se face schimbul de bunuri? Cumpărătorul urmează instrucțiunile de returnare a produselor, trimite produsele la adresa de returnare și comandă produse noi. Vânzătorul va rambursa cumpărătorul în termen de 14 zile.

Articolul 16

Confidențialitatea datelor cu caracter personal

  1. Confidențialitatea datelor cu caracter personal este reglementată de anexa la prezentul acord, care este parte integrantă a prezentului acord - Confidențialitatea datelor cu caracter personal.
  2. Cumpărătorul declară în mod expres că datele cu caracter personal furnizate de el/ea (inclusiv datele de contact) sunt exacte, adevărate și se referă direct la persoana sa. De asemenea, Cumpărătorul declară și este de acord că, în caz contrar, comanda poate fi anulată (revocată) - Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.

articolul 17

  1. Acest contract poate fi modificat numai în scris. Un schimb de e-mail-uri va fi considerat ca fiind în scris.
  2. Prin încheierea acestui contract, consumatorul confirmă că a citit informațiile pentru consumatori furnizate înainte de încheierea contractului, care reprezintă, de asemenea, conținutul acestui contract.
  3. Ambele părți au citit, au înțeles și sunt de acord cu contractul.
Super
Preț
Oferta specială va dispărea în
1:18:18:13
Joma Elite VIII Sweatshirt Fluor Coral
-72 % Pulover sport Joma Elite VIII Sweatshirt Fluor Coral
58 Lei 205 Lei
doar 4 bucăți la acest preț