info@snsp.ro Vă vom răspunde în 24 de ore

Reguli publicitare

Garanție și perioadă de garanție

  1. Vânzătorul trebuie să soluționeze reclamația cu promptitudine, în termen de cel mult 30 de zile. Vânzătorul va informa cumpărătorul cu privire la evoluția reclamației prin e-mail sau telefonic.
  2. Mărfurile sunt garantate pentru o perioadă de 2 ani. Garanția începe în ziua primirii produsului de către cumpărător.


Încălcarea materială a contractului

  1. Încălcarea substanțială a contractului este vânzarea unui articol cu un defect atât de grav încât vânzătorul știa sau trebuia să știe, la momentul încheierii contractului de vânzare, că cumpărătorul nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut un astfel de defect.
  2. În cazul unei încălcări materiale a contractului, cumpărătorul are următoarele pretenții:
    • remedierea defectului prin livrarea unui nou articol (nu se derulează o nouă perioadă de garanție, la livrarea noului articol, cumpărătorul va returna vânzătorului articolul livrat inițial, pe cheltuiala vânzătorului)
    • eliminarea defectului prin repararea articolului
    • reducerea rezonabilă a prețului de achiziție
    • retragerea cumpărătorului din contract

Încălcarea substanțială a contractului

  1. O încălcare minoră a contractului este cea care nu reprezintă o încălcare materială a contractului.
  2. În cazul unei încălcări nesemnificative, cumpărătorul are următoarele drepturi:
    • remedierea defectului prin reparare
    • reducerea rezonabilă a prețului de achiziție


Procedura de reclamație

  1. Cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorul cu privire la apariția unui defect imediat după ce a luat cunoștință de acesta sau ar fi putut lua cunoștință de el prin inspecția în timp util și prin diligența necesară. Utilizarea ulterioară a bunurilor poate face ca defectul să devină mai grav și poate constitui un motiv de respingere a cererii.
  2. Bunurile care urmează să fie revendicate trebuie să fie complete (de exemplu, nu este suficient un pantof, ci o pereche întreagă), curate, uscate și igienice.
  3. În cazul unei reclamații, este necesar să se dovedească achiziționarea bunurilor de la vânzător (copie a documentului de cumpărare, factură).
  4. Vânzătorul este responsabil pentru orice defecte ale produsului pe care bunurile le au la primirea de către cumpărător sau care apar în timpul perioadei de garanție. Nu se aplică defectelor cauzate de manipularea neglijentă sau necorespunzătoare sau de deteriorarea mecanică și de nerespectarea principiilor generale de manipulare. O modificare a caracteristicilor bunurilor care a avut loc în timpul perioadei de garanție ca urmare a uzurii sau a unei utilizări sau intervenții necorespunzătoare nu poate fi considerată un defect. Bunurile achiziționate trebuie să fie utilizate întotdeauna în scopurile pentru care au fost destinate de către producător. Cumpărătorul nu are drepturi în cazul unei prestații defectuoase dacă defectul este unul pe care ar fi trebuit să îl cunoască cu o atenție obișnuită la momentul încheierii contractului.
  5. În cazul unei reclamații, Vânzătorul va emite o confirmare scrisă - raport de reclamație, în care se va indica data primirii reclamației, conținutul și modalitatea de soluționare solicitată (reclamația solicitată). În cazul unei reclamații făcute de un serviciu de transport, Vânzătorul va emite o confirmare (raport de reclamație) la adresa de e-mail a clientului.
  6. În cazul în care cumpărătorul nu notifică vânzătorului alegerea cumpărătorului cu privire la dreptul său din cauza defectului obiectului vândut cel târziu fără întârzieri nejustificate după notificarea defectului către vânzător, cumpărătorul are întotdeauna drepturi ca și cum ar fi existat o încălcare nesemnificativă a contractului. Cumpărătorul nu are dreptul de a modifica alegerea specifică făcută fără acordul vânzătorului, ceea ce nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a solicitat repararea unui articol care nu poate fi reparat. De asemenea, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract dacă articolul nu poate fi utilizat din cauza reapariției defectului (a treia oară același defect) sau din cauza unui număr mai mare de defecte (4 sau mai multe).
  7. În cazul în care vânzătorul nu înlătură defectul în timp (perioadă rezonabilă, nu mai mare de 30 de zile) sau refuză să înlăture defectul, cumpărătorul poate cere o reducere a prețului sau se poate retrage din contract, chiar și în cazul unei încălcări nesubstanțiale a contractului, în cazul în care a ales deja să înlăture defectul prin reparare.
  8. Dacă viciul este remediabil, cumpărătorul poate cere fie repararea sau completarea a ceea ce lipsește, fie o reducere rezonabilă a prețului.
  9. Dacă viciul nu poate fi remediat și obiectul nu poate fi utilizat în mod corespunzător din cauza acestuia, cumpărătorul poate fie să se retragă din contract, fie să ceară o reducere rezonabilă a prețului.
  10. Cumpărătorul nu poate să se retragă din contract sau să ceară livrarea unui articol nou dacă nu poate returna articolul în starea în care l-a primit. Acest lucru nu se aplică,
    • dacă a avut loc o modificare a stării ca urmare a unei inspecții pentru a descoperi un defect al articolului,
    • dacă cumpărătorul a folosit articolul înainte de a fi descoperit defectul,
    • dacă cumpărătorul nu a cauzat imposibilitatea de a returna articolul în starea sa nealterată printr-o acțiune sau omisiune,
    • dacă cumpărătorul a vândut lucrul înainte de descoperirea defectului, l-a consumat sau l-a modificat în cursul utilizării sale normale; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, cumpărătorul va returna vânzătorului ceea ce mai poate returna și va despăgubi vânzătorul în măsura în care acesta a beneficiat de utilizarea lucrului.

Adresa pentru trimiterea reclamațiilor

  1. Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă
  2. Mărfurile sunt trimise de către cumpărător doar la adresa indicată, nu vor fi acceptate în altă parte. Vânzătorul nu acceptă bunuri trimise în numerar la livrare. Vânzătorul va trimite suma respectivă în contul pe care cumpărătorul îl dezvăluie, iar dacă nu îl dezvăluie, atunci în contul din care a fost trimis.
  3. În cazul în care bunurile sunt trimise prin poștă, cumpărătorul trebuie să noteze (de exemplu, direct pe copia chitanței de cumpărare) motivul reclamației și o scurtă descriere a defectului. Cumpărătorul ar trebui să trimită aceleași informații și la info@snsp.ro.
Super
Preț
Oferta specială va dispărea în
0:19:08:08
Mizuno Virtual Body G3 H
-60 % Cămașă sport Mizuno Virtual Body G3 H
157 Lei 394 Lei
doar 6 bucăți la acest preț