info@snsp.ro Vă vom răspunde în 24 de ore

CONDIȚII COMERCIALE ALE PRODUSELOR SUPLIMENTARE

la societatea comercială AVORI s.r.o., a.s., ID nr. 29184673, cu sediul social în Údolní 527/27, Brno-město, 602 00 Brno, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno, Secțiunea C, Insert 63946 (denumită în continuare "Vânzătorul")

I. Dispoziții introductive

  1. Acești Termeni și Condiții (denumiți în continuare "Termeni și Condiții") au fost elaborați în conformitate cu prevederile Legii nr. 89/2012, Codul civil, cu modificările ulterioare (denumită în continuare "CC") și ale Legii nr. 634/1992, privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare (denumită în continuare "Legea"), precum și cu alte reglementări legale în vigoare.
  2. Acești Termeni și Condiții respectă pe deplin secțiunea 1751(1) din Codul civil (denumit în continuare Codul civil) și reglementează drepturile și obligațiile care guvernează furnizarea de Servicii suplimentare denumite comercial:
    • Perioada de returnare extinsă
    • Extra Fast Refund
    • Garanție de revendicare instantanee

    (denumite și colectiv "servicii") furnizate în temeiul unui contract de către vânzător cumpărătorului - consumator sau întreprindere. Încheierea contractului are loc întotdeauna exclusiv în legătură cu bunurile achiziționate prin intermediul portalului de vânzări al Vânzătorului - magazin online de pe site-ul web situat la adresa https://www.snsp.ro

  3. Vânzătorul îl informează în mod expres pe Cumpărător că Serviciile nu fac obiectul dispozițiilor art. 2758 și următoarele din Codul civil și nici nu fac obiectul Legii nr. 170/2018 Coll. sau al altor reglementări care reglementează asigurările și furnizarea de asigurări de către societățile comerciale de asigurări.
  4. Serviciul este disponibil pentru toți cumpărătorii, atât consumatori, cât și întreprinderi, și întotdeauna exclusiv în legătură cu o singură achiziție efectuată prin intermediul portalului de vânzări al vânzătorului.
  5. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la posibilitatea de a încheia un contract de prestări servicii în timpul încheierii contractului de vânzare-cumpărare referitor la bunurile vândute de către vânzător. În cazul în care Cumpărătorul alege să încheie un Contract de servicii, oferta făcută de Vânzător este acceptată, iar încheierea Contractului de servicii are loc în același timp și în același mod ca și încheierea contractului de achiziție propriu-zis pentru care se negociază serviciul. O modificare a unui contract deja încheiat este posibilă numai cu acordul ambelor părți, cu excepția cazului în care dispozițiile imperative ale legislației relevante prevăd altfel.
  6. Înainte de a încheia un contract de furnizare a Serviciului, Cumpărătorul este obligat să se familiarizeze cu acești Termeni și Condiții și să fie de acord cu formularea acestor Termeni și Condiții în interfața magazinului online.
  7. Vânzătorul are dreptul de a modifica termenii și condițiile serviciului în orice moment. Cu toate acestea, orice modificări adoptate de acesta se aplică întotdeauna numai contractelor nou negociate și nu afectează contractele deja încheiate pentru furnizarea serviciului.

II. Servicii

  1. Perioada de returnare extinsă
    Prin acest serviciu, vânzătorul permite cumpărătorilor să profite de posibilitatea de a returna bunurile achiziționate fără a da motive în termen de 60 de zile de la data primirii bunurilor, în conformitate cu condițiile stabilite mai jos. Bunurile trebuie să fie curate, nedeteriorate, returnate în ambalajul lor original, cu dovada de cumpărare, și nu trebuie să prezinte semne de utilizare obișnuită. Posibilitatea de a returna bunurile în perioada extinsă este utilizată pentru a permite clientului să încerce bunurile în mod corespunzător, fără a fi nevoit să se retragă din contract în termenul legal în cazul în care bunurile nu sunt satisfăcătoare. Prin urmare, nu este posibil să utilizați în mod regulat bunurile în timpul perioadei de returnare și apoi să returnați bunurile ca fiind folosite. Într-un astfel de caz, vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza să accepte bunurile sau de a factura activitățile asociate cu readucerea bunurilor la starea lor inițială, în conformitate cu Lista suplimentară de prețuri. Numai persoana care a cumpărat bunurile are dreptul de a le returna. În acest scop, vânzătorul are dreptul de a verifica identitatea persoanei care returnează bunurile sau de a solicita o dovadă a acesteia. Retururile se pot face prin trimiterea produselor la adresa Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă.
    Prețul de achiziție plătit va fi rambursat cumpărătorului în termen de 30 de zile de la data primirii bunurilor de către vânzător.
  2. Remitere extra rapidă
    Prin achiziționarea acestui serviciu, vânzătorul garantează cumpărătorului rambursarea prețului de achiziție al bunurilor achiziționate într-o perioadă accelerată în cazurile: a) în care bunurile au fost returnate în conformitate cu termenii și condițiile, b) în care contractul a fost retras în termenul legal, c) în care reclamația clientului care solicită rambursarea prețului de achiziție a fost acceptată. Termenul pentru returnarea prețului de achiziție al bunurilor achiziționate este stabilit la 3 zile lucrătoare de la data la care bunurile sunt livrate fizic vânzătorului sau de la data la care cumpărătorul este notificat cu privire la soluționarea pozitivă a reclamației prin returnarea prețului de achiziție. Prețul de achiziție va fi rambursat cumpărătorului exclusiv în contul bancar din care a fost plătită comanda respectivă către vânzător.
  3. Garanția de reclamație imediată Serviciul de garanție de reclamație imediată dă dreptul Cumpărătorului, după aranjamentul acestuia, ca reclamația, respectiv pretenția de drepturi din prestația defectuoasă, să fie soluționată de către Vânzător în termen de 3 zile lucrătoare de la data livrării bunurilor către Vânzător pentru revendicare la adresa acestuia. Acest termen începe să curgă din momentul în care bunurile se află în posesia fizică a departamentului de reclamații de la adresa respectivă. Pentru a solicita acest serviciu, clientul trebuie să prezinte întotdeauna dovada achiziționării acestui serviciu pentru bunurile în cauză. Fără acest document, serviciul nu poate fi solicitat.
    Serviciul nu acoperă daunele aduse bunurilor cauzate de:
    • deteriorarea mecanică a bunurilor,
    • utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund temperaturii, prafului, umidității, influențelor chimice și mecanice ale mediului direct prevăzute de vânzător sau de producător,
    • bunurile au fost deteriorate prin încărcare excesivă sau prin utilizare contrară condițiilor specificate în documentație sau principiilor generale,
    • prin intervenție necalificată sau modificarea parametrilor,
    • marfuri care au fost modificate de către client,
    • bunurile au fost deteriorate de elementele naturii sau de forța majoră,
    • utilizarea de consumabile incorecte sau neoriginale, nici pentru orice daune rezultate din acestea, cu excepția cazului în care o astfel de utilizare este obișnuită și nu a fost inclusă în instrucțiunile de utilizare anexate.
    Serviciul poate fi utilizat pe întreaga durată a dreptului clientului de a-și exercita drepturile în caz de executare defectuoasă, o singură dată pentru fiecare articol pentru care a fost achiziționat serviciul. Prin utilizarea acestuia, serviciul este consumat.
    În cazul în care se face o reclamație pentru bunuri specifice cu o cerere de livrare de bunuri noi sau de rambursare a prețului de achiziție pentru care a fost achiziționat serviciul, vânzătorul evaluează valabilitatea reclamației în termen de 3 zile lucrătoare de la data livrării bunurilor la Departamentul de reclamații pentru a comunica rezultatul reclamației cumpărătorului și trimite cumpărătorului bunurile noi sau prețul de achiziție. Livrarea bunurilor la Departamentul de reclamații înseamnă livrarea bunurilor la Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Republica Cehă. Cumpărătorul recunoaște că livrarea bunurilor la Departamentul de reclamații poate fi diferită de momentul reclamației.
  4. Acordul de prestări servicii este întotdeauna și exclusiv negociat pentru un anumit contract de achiziție/comandă făcută prin intermediul magazinului electronic al vânzătorului. Încheierea contractului și plata pentru Serviciu are loc în același mod și în același timp cu încheierea contractului de cumpărare respectiv.
  5. Cumpărătorul nu are dreptul de a utiliza serviciul pentru a eluda procedura tradițională de reclamații sau pentru a-și eluda dreptul de retragere. În cazul în care Vânzătorul descoperă un abuz flagrant sau repetat al Serviciului, Vânzătorul are dreptul de a refuza Cumpărătorului executarea ulterioară a Serviciului.

I II. Termeni și condiții de utilizare

  1. Cumpărătorul va oferi vânzătorului toată asistența necesară pentru ca vânzătorul să presteze serviciul. În special, cumpărătorul este obligat să predea bunurile, ambalate corespunzător - în ambalajul original, reprezentantului transportatorului și să preia bunurile nou livrate. Cumpărătorul nu are dreptul să testeze, să utilizeze sau să dispună în alt mod de bunurile defecte. Același lucru este valabil și pentru ambalajul original în care au fost livrate bunurile. Cumpărătorul trebuie să returneze acest ambalaj curat, nedeteriorat și în starea sa originală pentru a reuși să își exercite cu succes drepturile care îi revin în temeiul serviciului. În cazul în care Cumpărătorul nu respectă aceste condiții pentru exercitarea corectă a Serviciului, executarea contractului de servicii poate fi refuzată sau Cumpărătorului i se pot imputa costurile, conform listei de prețuri valabile, ale serviciilor suplimentare corespunzătoare naturii obligației încălcate (de exemplu, costul unui nou ambalaj sau al curățării bunurilor în cazul utilizării acestora de către Cumpărător).
  2. Serviciul poate fi utilizat o singură dată pentru fiecare contract de achiziție. În cazul unei livrări defectuoase repetate de către transportator, cumpărătorul este deja obligat să își exercite drepturile în conformitate cu condițiile generale și cu legea.
  3. În cazul în care Cumpărătorul nu își exercită drepturile în cadrul Serviciului sau le exercită după termenul limită pentru exercitarea acestora, acesta nu are dreptul la rambursarea prețului plătit pentru Serviciu.
  4. Prețurile serviciilor individuale sunt întotdeauna ajustate în cadrul magazinului electronic Sanasport, iar consumatorul este informat cu privire la valoarea acestora înainte de acordul obligatoriu al serviciului în interfața magazinului online.

IV. Alte aranjamente

  1. În cazul în care consumatorul-cumpărător se retrage din contractul de cumpărare pentru care a contractat serviciul, acesta nu are dreptul de a se retrage din serviciu și nici nu are dreptul la rambursarea prețului serviciului. Întrucât prestarea serviciului trebuie să fie exercitată de către cumpărător înainte de expirarea perioadei legale de retragere, cumpărătorul solicită vânzătorului să înceapă prestarea serviciului înainte de expirarea perioadei de retragere și recunoaște că natura serviciului face imposibilă retragerea din prezentul acord.
  2. În cazul în care Cumpărătorul încalcă orice obligație care îi este impusă prin lege sau prin acești Termeni și Condiții, sau eludează sau abuzează în alt mod de Serviciu, cauzând astfel daune Vânzătorului, Cumpărătorul va fi obligat să plătească despăgubiri în întregime.

V. Dispoziții finale

  1. Acești Termeni și Condiții au fost acceptați de către Vânzător și sunt obligatorii pentru Cumpărător la încheierea Contractului de Servicii.
  2. Cumpărătorul, care este un consumator, recunoaște că are dreptul, în cazul unui litigiu cu vânzătorul, de a utiliza mecanismele extrajudiciare de soluționare a litigiilor prin intermediul Autorității cehe de inspecție comercială, care este organismul legal autorizat să facă acest lucru.
  3. Acești termeni și condiții au fost emise de către Vânzător la data de 14 aprilie 2022
Super
Preț
Oferta specială va dispărea în
0:23:01:40
Mizuno Virtual Body G3 H
-60 % Cămașă sport Mizuno Virtual Body G3 H
157 Lei 394 Lei
doar 6 bucăți la acest preț